Crussis e-Largo 8.7-L 22" (2022) testovací kus se slevou

Crussis  Horské elektrokolo e-Largo 8.7-L (2022)
Novinka

Testovací kousek s 1200 km na tacháku.


Elektrokolo Crussis e-Largo 8.7-L jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.

Výrobce
Crussis
Kód
e-Largo 8.7-L (22)
EAN
8595640718412
Dostupnost
Skladem ihned
Běžná cena
64 990 Kč s DPH/ks
Ušetříte
19 090 Kč s DPH
Naše cena s DPH
45 900 Kč/ks
ks

Produkt patří do kategorie:

Popis


Pánové, tento e-bikový stroj s devětadvacít­kovými koly a silnější baterií stojí za to! Elektrokolo Crussis e-Largo 7.7-M jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.


Pánské horské elektrokolo e-Largo 8.7-M je určeno pro jízdu v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku. Záleží jen na vás. Od svého kolegy e-Atland 7.7-M se liší velikostí kol – dodávaný je na 29“ kolech.


Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž baterie s Li-Ion články Samsung 36V / 720 Wh (20 Ah). Ta je do rámu elektrokola plně integrová­na. Praktické, funkční a k tomu oku lahodící design. Co více si přát?


O dojezd a spolehlivost se stará středový elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W), s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad e-biků po celém světě.


Dojezd e-kola je 170 km – zde samozřejmě vždy záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje umístěného na řídítkách. Barevný displej zobrazuje stav baterie, zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.


Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 29“, které jsou v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech rámu 18“, 20“ a 22". O řazení se stará 9 rychlostí přehazovačky Shimano Alivio nebo SRAM X5 a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové hydraulické brzdy Shimano BR-MT200 nebo SRAM Level, odpružená vidlice Suntour XCM HLO DS 29" je vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem 100 mm.


Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 29 X 2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola v terénu nebylo postaráno.


E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat. Naopak součástí vybavení je USB konektor pro dobíjení mobilních zařízení.


Tak co myslíte? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete? Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Largo 8.7-M je připraveno vyrazit s vámi!


Pokud byste přesto zatoužili po modelu se silnější baterií, koukněte na e-kolo e-Largo 9.7-L nebo elektrokola s lepší doplňkovou výbavou (vidlice, přehazovačka,…), e-Largo 9.7-S/M/L, které má i lepší motor Bafang M500.

Parametry

Parametry produktu  Crussis e-Largo 8.7-L 22" (2022) testovací kus se slevou

Rám
dural 6061
Vidlice
SUNTOUR XCM HLO DS 29", zdvih 100 mm, uzamykatel
Motor
BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W 80 Nm
Baterie
SAMSUNG Li-Ion 36V / 900 Wh (25 Ah)
Display
BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, barevný disp
Dojezd
až 200 km
Představec
CRUSSIS Al, 60 mm, pevný
Přední brzda
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level
Zadní brzda
SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level
Řazení
SHIMANO Alivio SL-M3100, nebo SRAM X5, 9 rychlostí
Převodník
HLINÍKOVÝ,38 zubů, 170 mm
Pastorek
SHIMANO CS-HG200-9, nebo SRAM PG-920, 9 rychlostí
Přehazovačka
SHIMANO Alivio RD-M3100-SGS, nebo SRAM X5, 9 rychl
Počet rychlostí
1 x 9
Pláště
MAXXIS Ardent 29 x 2,40
Sedlovka
CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350, nebo 400 mm
Sedlo
selle royal
Pedály
WELLGO, alu s odrazkou
Nosnost
120kg

Soubory ke stažení

Odkazy a videa

Komentáře

Hodnocení

Články